Septemberbebis

Fem veckor kvar tills nytillskottet enligt plan ska vara levererad & klar! Känns som bloggen gått från ett träningsfokus till ett totalt mammafokus vilket är lite oundvikligt nu när den där inne faktiskt tvingar mig till att anpassa mig i allt jag tar mig för i vardagen. På jobbet handlar det mestadels om att slutföra & planera för nyrekrytering & den resurs som går in istället för mig från och med mitten av september. Själv planerar jag att vara disponibel så länge det går men däremot hemifrån Östersund från & med nästa vecka. Finns nämligen inte någon plats för mig att få barn någon annanstans än på akuten på Karolinska sjukhuset för tillfället, något som gör att det känns än mer relevant att vara på plats i Östersund i alla fall fyra veckor innan beräknad födsel så att jag med största sannolikhet inte behöver föda i Stockholm. 

I helgen vankades 30 års fest för min bror & hans Anna, ett underbart roligt & stökigt spektakel till fest helt enligt förväntan! Att komma hem & träffa nära & kära är verkligen uppskattat då det inte skett speciellt ofta de senaste åren, förstår knappt att jag faktiskt blir kvar i Östersund lite längre än över helgen framöver! Mycket värt att ha familj runt omkring sig även om Stockholm har sina fördelar.

   

  

 

 

Kommentera

