LÄTTNAD

Fick reda på att jag klarat tentamen i rättsvetenskaplig juridik samt finansiell ekonomi i slutet av förra veckan, vilken lättnad! Så underbart att känna att dessa två delar kan läggas åt sidan samt att allt plugg under julen än så länge ser ut att ha gett utdelning. Nu väntar jag bara på ytterligare ett resultat i en kurs inom konsumentbeteende sedan kan allt fokus läggas på nya kurser. Helt otroligt att halva kandidaten numera är avverkad.

Förutom plugget blev det också klart med nytt jobb för min del förra veckan! Var på en första intervju redan i mitten av december & har avverkat diverse tester därefter. Över julen har jag helt enkelt bara väntat med spänd förväntan på vad som komma skall. Men nu är det klart, jag börjar på ICA’s huvudkontor nu om en dryg vecka vilket blir spännande! Kommer sitta med löpande prisuppdateringar på färskvarusortimentet fram till våren för att sedan påbörja ett projekt med ny levrantör till sommaren.

För övrigt har helgen tillbringats på hemmaplan. Flög hem i torsdagkväll & har bott hos en nära vän några dagar i Östersund & en natt hemma i Österåsen. Har hunnit med möten med kommunen gällande produktionen av mina produkter som kommer läggas i Östersund, skidåkning på ÖSK, kikat innebandy & framförallt varit på Tuvas dop (min brors tredje lilla prinsessa). Har verkligen varit sagolikt väder, helt underbart!

IMG_2719.JPG

3 reaktioner på ”LÄTTNAD

      • Perfekt! Jag sitter på smidesvägen 10 (Svensk Markservice AB) precis på andra sidan vägen där du kommer att vara. Ska du träna på Actic då? Ligger ett gym 20m från Icas ingång. Funderar själv på att köpa medlemskap där för att hinna träna på lunchen. Mysigt att ha någon icke arbetsrelaterad att käka med =D. Du kan ju höra av dig när du är i närheten. 070 795 33 72

Kommentera

