FREDAGSNÖJE

Thank good it’s friday, not. Några dagar före tentor spelar det ingen roll vilken dag det är (hur intressant det än må vara). Har verkligen fått hålla mig från jobbet, begränsat kaffedrickande & ”surr” med vännerna samt att jag fått anpassa träningen lite därefter denna veckan. Nu kan jag se fram emot ett liv igen efter torsdag nästa vecka då två är avverkade. Tre dagar senare börjar två nya varav en i juridik, så lär bli en del nötande framöver. Ljusglimten i tillvaron är att Johanna kommer ner med flyget över helgen nu ikväll, blir en helkväll med brudarna så länge mitt samvete håller mig borta från skolböckerna.

IMG_1389-0.JPG

För övrigt ville jag bara säga att jag lever. Har avverkat 12 km längs Brunnsviken nu på morgonen utan problem. Börjar ses som ett litet ”framgångskoncept” att försöka skippa löpning varannan dag nu en vecka. Blev därför cykel & fria vikter igår. I onsdags & löppass med runacademy i vanlig ordning. Jag gillar läget & börjar se utveckling i gymet, något som känns bra med tanke på att en arm inte varit speciellt användbar i tre månader. Att begränsa träningen till max 90 minuter dagligen samt att lägga in en vilodag har varit planen nu under några veckor, får hålla i det några veckor till förmodligen. Har en förmåga att dra ut på själva träningen i vissa fall, något som säkerligen gör att ”glaset rinner över” & läkningen tar ett steg tillbaka.

IMG_1381.JPG

Kommentera

