SÖNDAG

Har gått fem dagar sedan olyckan idag. Minns inte senast jag hade längre än två dagar helvila från träning. Har inte varit något oklart med att det har behövts sedan i tisdagskväll. Kan leva med smärtan huvudsaken att det sakteliga blir bättre vilket det känns som även om jag inte ser speciellt ”fager” ut. Cykeln är fortfarande i tryggt förvar hos en vänlig prick som såg det hela & tog hand om den när jag försvann med ambulansen. Den lär ändå inte behövas på ett längre tag.

20140629-154528-56728303.jpg

20140629-135406-50046420.jpg.

Känner mig tacksam & glad som kunnat hänga med laget längs St Olavsloppet. Trots att jag fått sitta/ligga i bilen har jag ändå kunnat vara med utan större problem vilket varit ett stort plus. Mäkta imponerad över lagets insatser & den tredje placering man ”kammat” hem. Firade med middag & utgång senare på kvällen, vilket fick ett lugnare avslut för min del. Morfinet gör mig trött, pigg, illamående växelvis. Dock blir man ovanligt ”skön” & lugn vilket Simon speciellt uppskattar hos mig som annars håller igång 24/7.

20140629-135331-50011221.jpg

20140629-140545-50745915.jpg

För övrigt är vi just nu påväg ner till Stockholm igen. Passade kanske inte väldigt bra med en flytt just nu, men vi löser det hela på bästa sätt. Simon har fullkomligen fått göra ett hästjobb med allt packande. På tisdag väntar röntgen av foten på Sofiahemmet på östermalm. Känns hoppfullt då foten känns bättre. Därefter tar jag över nycklarna till lägenheten på odenplan, känns toppen!

20140629-140204-50524837.jpg

Kommentera

