ST OLAVSLOPPET

Istället för att ligga helt fixerad hemma i sängen fick jag skjuts till Åre igår. Även om jag låg deckad i bilen på morfin med värk var det ”skönt” att få vara med Simon & övriga delar av klubben på plats. Låg mestadels i baksätet & stack ut huvudet för att heja lite allteftersom grabbarna sprang förbi.

20140628-085812-32292980.jpg

Vilan är naturligtvis A & O, men för min del blev smärtan mer uthärdlig på det här viset. Väl på hotellet blev jag sängliggandes efter middagen & kunde sova några timmar under natten vilket var behövligt. Numera känns det i alla fall lite bättre i armen. Kan leva med konstant värk så länge tabletterna hjälper en aning. Försöker tänka att jag haft en otrolig tur med tanke på vad mer som hade kunnat hänt.

För övrigt ser nyllet ut som ”hej kom & hjälp mig” & man gör inte mycket annat än att sitta eller ligga då man blir illamående & trött av tabletterna. Mycket kan förändras fort, nu lägger jag allt åt sidan ett tag & fokuserar på att bli hel igen. Håller tillgodo med att njuta av klubbens framgångar i St olavsloppet så länge, det är vi väl värda. På tisdag väntar uppföljning & röntgen av högerfoten i Stockholm. Håller tummar för att frakturen läkt på bästa möjliga sätt.

20140628-085159-31919490.jpg

20140628-085225-31945055.jpg

Kommentera

