KANONVÄDER!

Är inget snack om att hettan nått Sverige, inte fy skam att ha ca 25-27 grader redan från tidig morgon här nere. Tråkigt att inte kunna utföra sin träning ute dock. Morgonens 2 timmarspass på spinningcykeln ville jag ha klart lika fort som jag började. Såg därför till att ta mig upp tidigt för att sedan sitta ute (& inne omvartannat) på skolan & tentaplugga.

20140524-164320-60200142.jpg

20140524-165502-60902491.jpg

Såg fram emot en riktig räkfrossa till lunch. Gäller att muta sig själv med goda saker för att hålla tempot på skrivandet uppe. Köpte färsk sparris, räkor & crabstics för att sedan koka ägg, dra ihop lite sallad & steka på sparrisen. Toppat med majonäs & Rom. Helt klart en hit på sommaren!

20140524-164804-60484198.jpg

Är för övrigt påväg in till Tove för lite lördagsnjutning för tillfället. Kan inte undgå att njuta av sommaren & känner att jag är värd det. Veckan har nämligen bestått av plugg ca 08:00-21:00 varje dag. Har förutom detta med andra ord enbart hunnit med att träna då jag är inne i en medelvecka (träningsvecka) som innebär träning varje dag samt dubbla pass två dagar. Har det jag gör inne på gymet. Försöker glömma saknaden av att kunna ta ett löpsteg. Full fokus på återhämtning av foten.

Kommentera

