PÅVÄG TILL VARVET!

Sitter på tåget påväg ner till Göteborgsvarvet som går av stapeln i helgen. Enligt planen skulle jag stått på startlinjen i morgon med förhoppning om att kunna avancera & förbättra tiden samt min 9:e plats i SM förra året. Så är inte fallet.

Istället kommer jag få tillbringa några timmar på hotellgymets spinningcykel för att sedan heja på Simon & de andra från klubben som kommer delta. Är såklart väldigt glad för hans skull samtidigt som det kryper i kroppen & att jag naturligtvis är liiiiite bitter för min egen del. Men jag överlever.

För övrigt ser vädret ut att bli kanonbra i helgen, underbart! Passar på att njuta lite av att stå bredvid för en gångs skull. Att jag sedan får lite kvalitetstid med min fina kusin Stina här nere är en stor bonus. Stort lycka till & spark i baken på alla er som springer i morgon!

20140516-102309.jpg

Kommentera

