FULL RULLE!

Känns som jag ligger lite efter på uppdateringsfronten. Med all rätt då jag ägnat de senaste dagarna till så mycket annat förutom träningen & inte hunnit på grund av detta. Har i numera skrivit på kontraktet på en alldeles underbar sekelskiftslägenhet i Vasastan. Jag & frallan flyttar därmed in till odenplan i sommar! (Nära till djurgården, bra träningsmöjligheter överlag & en underbar stadsdel).

20140509-093047.jpg

Har för övrigt (i vanlig ordning) kört ett morgonpass på cykel idag för att sedan slänga på mig mina nya saucony (i goretex, riktigt bra längs blöta stigar) & gå istället för att nöta ute i elljusspåret. Hoppas på att slippa hänga i gymet allt för mycket nu snart. Idag väntar MRT röntgen, håller tummar för att det inte ska vara ett allt för stort ”fel” på foten.

Länk till Keller sports (enligt mig ett av de bättre & bredare utbuden på löppjuks)

20140509-093503.jpg

Kommentera

