VARDAG

Passar på att försöka njuta av den lediga tid som helt plötsligt uppstår när man enbart lägger en gnutta tid på rehabträning varje dag. Har på två dagar blivit mycket bättre i foten & har goda förhoppningar på att kunna börja med alternativträning i större utsträckning. Sakta men säkert. Stort plus till skolan som lånar ut cykel till mig så att jag faktiskt kan ta mig någonstans under rimlig tid, haha.

Har haft Sandra på besök från Uppsala sedan i tisdags, riktigt trevligt! Sedan har jag tillbringat dagen inne på Sveavägen för möte med swedish match inför en studie som vi ska leverera nu under våren. Passar på att klämma in några lägenhetsvisningar på Östermalm idag & under helgen när jag har tid till spontana utspelningar. Ser dessutom fram emot att min älskade, saknade & underbara kusin Stina kommer upp till mig på fredag!

För övrigt är lägenheten i Norrtälje uppsagd & jag kikar för fullt efter nya alternativ närmare sveavägen. Blir riktigt skönt nu när alla föreläsningar framöver kommer hållas inne i Stockholm. Förhoppningsvis är det löst innan sista juli då flytten går från lägenheten på Vilhelm Mobergs gata. Shihooo!

20140409-221458.jpg

20140409-155959.jpg

Kommentera

