GOD NATT

På plats i Zürich. Har varit lugna puckar fram till mötet inför loppet samt kvällsmiddag. Har avverkat tre kilometer löpning mestadels för att få känsla inför morgondagen. Är nämligen speciellt för egen del att ta det så lugnt som jag gjort inför vad som komma skall. Hade inget val till grund för den onda foten. Svullnaden har gått ner lite, hoppas på att tejpad fot förbättrar läget en aning.

20140405-200110.jpg

20140405-200124.jpg

Bor knappt två kilometer från starten & kan nu inget annat än att bara försöka vila ordentligt fram till start i morgon bitti redan 08:30. Gällande måltiden 02:45:00 (03:54 min/km) så ligger ribban högt, på vinst & förlust i dagsläget. Vet att det skulle vara fullt rimligt utifrån resultat tidigare säsong samt ”ok” träning nu under hösten. Målet har jag haft sedan länge & tänker hålla fast vid det. Dock får jag försöka ha lite överseende med tillståndet. Att ta sig igenom loppet på ”rimlig” tid är en erfarenhet det också även fast jag inte skulle vara nöjd.

20140405-200310.jpg

Kommentera

