ATLETERNA!

Sagt & gjort! Har bestämt mig för att boka om biljetten från Alicante hem en dag tidigare nästa vecka för att kunna medverka i inspelningscastingen av SVTs nya programsatsning ”ATLETERNA”.

20140322-192531.jpg

Vill inte känna mig lika tråkig (& ångra mig) som när jag fick förfrågan om att åka ner till Helsingborg för att tillsammans med bland andra Mustafa & Zalkai springa in pengar i samband med Radiohjälpen P3 förra året.

Tack vare en tenta bestämde jag mig istället för att stanna hemma & plugga. Helt emot min känsla & vilja såhär i efterhand. Man lever bara en gång, så nu gör jag det helt enkelt. Blir en rolig upplevelse & erfarenhet. Återstår att se hur pass mycket av den atletiska förmågan man besitter!

20140322-191635.jpg

Kommentera

