FREDAG

Att vakna upp, byta om & ge sig ut på ett morgonpass i vanlig ordning går så mycket lättare när våren lyser med sin närvaro. Riktigt härligt T-shirt väder för mig som annars bylsar på mig. Kan än så länge glädjas med att ha ”sluppit” alternativa pass denna veckan. Ser ut att bli en 11 mils vecka om mitt knä inte misstycker, underbart! Försöker trots detta hålla ”tillbaka” lite och tar det lugnt på morgonpasset de dagar jag har dubbelpass. På söndag laddar jag för en genomkörare på tävlingen ”två sjöar runt” i Sundbyberg.

Utförda pass hitills denna veckan:

Måndag: morgonjogg 8 km
Distanspass 12 km

Tisdag: 13 km (7 km intervaller + 6 km upp/nedvärmning)

Onsdag: Morgonjogg 10 km
Fartlek 10 km

Torsdag: Distanspass 12 km

Fredag: Distanspass 13 km

20140314-095801.jpg

Dagens sköna löprunda!

Kommentera

