HELLEDIG

Helledig från plugg nu fram till måndag morgon då två nya kurser sparkar igång i nationalekonomi och varuförsörjning. Idag avverkade jag den sista tentan för höstterminen och får njuta av lite ledigt och istället köra på med en träningsvecka på 11 mil. Skönt.

I morse avverkades ett 15 km lugnt återhämtningspass efter gårdagens intervaller. Efter avslutad tenta & lunch vankades senare lite löpteknik i matildahallen med Teddy. Känns lite fånigt, men tror också att det är något att jobba på även för mig som långdistansare. Kommer att försöka klämma in två korta pass i samband med distans i veckan från slutet av januari.

20140115-155413.jpg

För övrigt sitter jag på tåget påväg hem till Östersund över helgen. Vankas skidåkning träning & häng för hela slanten! Har dessutom med mig Lovis som jag pluggar med (som för övrigt aldrig varit norr om Leksand) för att visa det bästa av vad Åre & Östersund kan leverera!

Kommentera

