LONDON

Har tillbringat helgen i London hos Emma & Mike, vilket naturligtvis varit något i sitt slag! Eftersom jag har fullt upp med tentor i flera dagar när Simon fyller år i mitten av december fick han resan av mig som en liten present i förskott!

Har tillbringat timmar ute i Hyde park där jag avverkade intervaller under lördagsmorgonen för att sedan avverka ett längre pass på 18 km under söndagen. Bra uppladdning innan shopping, diverse pubbesök & häng!

Behöver jag nämna att omgivningen för ett träningspass var mer än toppen?! Precis vad jag behövde då jag vaknade upp på lördagsmorgonen allmänt trött och sliten efter flygresan under fredagen.

För övrigt har jag denna vecka än så länge kunnat träna i normal grundträningsmängd avseende löpningen. Lite skönt att inte behöva hänga så mycket på träningscykeln längre. Känns toppen!

Dock lite väl naivt att tro att jag ska fixa styrketräningen i samma utsträckning som tidigare. Blir dels slitigt & svårt att hinna de dagar jag kör uppdelade pass för att inte belasta knät allt för mycket i början.

20131120-182624.jpg

Kommentera

