ÖNSKEMÅL

Vad vill ni läsa om?

Får ofta frågor kring träningsupplägg & försöker med jämna mellanrum dela med mig av detta på bästa möjliga sätt. Kommer inom en snar framtid börja ”rodda” om lite bland kategorier och upplägg här på bloggen för att kunna tillgodose detta på bästa sätt. Skicka gärna ett mail eller lägg en kommentar här nedan om du har önskemål om något specifikt ämne. (Har självklart med mig de önskemål som jag fått under de senaste två veckorna).

20131007-112747.jpg

3 reaktioner på ”ÖNSKEMÅL

  1. Jag är en 14-årig tjej som älskar att springa! Sprang bl.a. st Olavsloppet i somras och jag tycker verkligen att det är så kul, speciellt när man kommer in i denhär rytmen då man inte tänker på vad man gör utan det går som på räls. Så kul att se att man hela tiden blir starkare och snabbare för varje dag. 👍
    Läser din blogg varje dag och du inspirerar mig till att bli en bättre löpare och orka! Följer även dina resultat och förundras över dina prestationer! 👏Bor i Östersund och avverkar många pass i bl.a. ÖSK, kring Frösön och backarna i ås. Mitt mål är att innan jag fyllt 20 ha avverkat ett marathon (iallafall en halvmara).
    Skulle vara så glad om du kunde skriva lite mer om hur man som ung kan lägga upp sin löpning för att nå sina mål och bli så bra som det bara går. Är det bra med alternativ träning, och i så fall, på vilket sätt? Hur pass mycket ska man träna, antal träningstimmar i veckan? Hur ska man leva för att nå så bra resultat som möjligt, med tanke på kost och sömn. Har du någon bra löp-runda du kan tipsa om I Östersund? Kanske har du några recept att bjuda på? Hur viktigt är det med regelbunden träning osv. Jag är inte med i någon klubb etc utan tränar så fort jag kan då skolan tar väldigt mycket tid. Har du något tips på klubb man kan gå med i i Östersunds-området? Gymmar inte heller men är sugen på att börja, är sports gym bra, tycker du? Och har de något ”ungdoms-kort”. Försökte läsa mig till på hemsidan men det var inget jag hittade.
    Är så sugen på att börja åka rullskidor. Fick prova på av en kompis som är föredetta skidskytt i landslaget i somras, och det var så kul! Dock är det dyrt men det känns värt pengarna. Är det något du testat och har du några tips etc?
    Skulle även tycka det var intressant om du kunde skriva hur du började träna och när du började satsa ”på allvar”. Hur tränade du när du var 14?
    För övrigt måste jag tacka för en så bra och inspirerande blogg! Lycka till med träning och tävlingar framöver! 😊

  2. Med risk för att låta tråkig, men jag tycker att du har en jättebra och välbalanserad blogg och det är kul att läsa om både din träning, tävling, skola. Keep up the good work helt enkelt🙂

Kommentera

