HELG I ÅRE

Idag fick jag nöja mig med 30 min nötning på crosstrainern & spinningcykeln. Därefter en genomgång fria vikter 30 min innan det var dags för plugg. Senare ikväll har jag suttit av ytterligare en timme på cykeln i kombination med plugg (alltid något). Känns förvånansvärt bra att hålla sig från löpningen som jag gjort under veckan. Har vid det här laget lärt mig att återhämtningen är betydande för att inte dra på sig fortsatta problem efter en påfrestning som Lidingöloppet.

20131003-215330.jpg

I morgon bitti försöker jag ge mig ut på en kortare löptur (om knät tillåter) innan det bär iväg till H&M’s kontor & dagens föredrag/lektioner där. Senare tar jag flyget hem för att tillbringa helgen i Åre tillsammans med sports gym. Nämligen dags för Åre Trail, tufft fjällterränglopp på 9 kilometer. Utmaningar är inte helt fel!

20131003-215253.jpg

4 reaktioner på ”HELG I ÅRE

  1. Kul! Sprang banan förra helgen, väldigt blött.. 🙂 Vi ses säkert. Har velat lite in i det sista men jag kör nog imorgon mest som ett kul avslut på säsongen 🙂

    Kram Ida

    • Hallå Katarina! Självklart ska jag göra det 🙂 Tack för synpunkter, återkommer med inlägg om detta så snart jag summerat ihop olika önskemål om inlägg & levererar därefter! Håll utkik 🙂

      • Kanon! Ser fram emot att läsa det! 😀
        Saknar du Östersund något? Jag kommer själv från Östersund men har inte bott där på flera år. Saknar närheten till fjällen och hur lätt det är att ta sig ut i naturen!
        //Katarina – löpardröm

Lämna en kommentar