ALTERNATIV TRÄNING

Idag kan jag erkänna att känslan i knät kanske inte var den bästa. Att haltandes få springa genom centralen (på grund av ett sent morgonflyg) för vidare byten med T-banan till ICAs huvudkontor i Sundbyberg med två feta väskor gjorde inte saken bättre. Jag kom i alla fall fram med någon minuts marginal till ett föredrag, puh!

För övrigt har resten av dagen varit lugn. Lagat goda biffar & stekt marinerade kycklinglår med grönsaker i ugn. Avverkade senare ett alternativpass på gymet med 20 min cykel utan ”värre” motstånd för att sedan avverka fria vikter 40 min. Lade mer fokus på överkropp & bål idag. Nu vankas sömn, satsar på att sova som en stock, vila är viktigt nu!

På onsdag vankas besök hos naprapaten Mats på Running Sweden. Toppen att genom dom få så mycket hjälp & möjligheter till bra träning/övningar som jag hitills fått här nere.

20130923-224717.jpg

Kommentera

