SEMESTER

Har några fina ”semesterdagar” nu innan det bär iväg ner till Stockholm fre-eller lörmorgon. Inte direkt fina rent vädermässigt, utan fina för att jag än så länge hunnit med mycket jag längtat efter!

Bland annat en heldags häng inkluderad självklar sleepover med min allra bästa Johanna & middag med Jessica, Sandra & Johanna ikväll. I morgon väntar ännu en middag ute med Rebbe, Katta, Andrea & Maja. Gäller att ta vara på dessa finingar nu ett slag!

20130813-213110.jpg

För övrigt har jag hållt mig relativt lugn med träningen nu i två dagar. Skippat löpningen för att inte belasta i onödan, låta ben & hälsenor vila ett slag. Har istället avverkat lite energi på spinningcykeln & två rundor i gymet.

Bestämde mig för att stå över 5000 meter bana ikväll mycket på grund av att jag ville passa på att träffa tjejerna. Men även för att det förmodligen var lika bra att stå över en ansträngning av det slaget inför lördagens midnattslopp.

I morgon väntar ett distanspass från morgonen & därefter städning & packning innan lunch med mammsen. Förhoppningsvis lär besked komma angående skolan dessutom, håller tummar & tår.

Tror dock att det finns en mening med allt hur det än slutar. Är nämligen många lösa ”trådar” ute just nu som blir klara nu inom några dagar. Spännande & helt avgörande för hur min höst kommer se ut. Lämnar förmodligen inte kärleken & vovven här hemma när andra bra alternativ dyker upp på hemmaplan, återstår att se!

20130813-212553.jpg

Kommentera

