UPPDATERING INOM KORT

Full snurr på Rutan & framför allt packat schema till 100% efter (& innan) avverkat arbetspass denna vecka! Har varit ett ”mission” att hinna umgås med alla nära & kära hemvändare fram till sena natten & (såklart) trots allt slita sig upp på morgonpassen. Tar på krafterna, men är så värt det en vecka varje år! Jag har offrat mig för grillning, 25 årsfest & stråketkvällar utan större problem! Viktigt att ha sina avbrott, bara släppa taget. Passade riktigt bra just denna vecka då jag jobbar på lördag & inte hinner med tävling.

20130726-210719.jpg

20130726-211037.jpg

Utlovar såklart att framöver göra ett inlägg om några nyheter på skofronten från gå&löp kliniken som jag ”provsprang” i torsdags. Därefter tänkte jag bjuda på ett intervallupplägg som kan vara värt att prova. Håll till godo, ikväll njuter jag av träningsvila, god mat & fin utsikt!

20130726-212247.jpg

Kommentera

