UPPLADDNING JÄMTLAND PÅ FÖTTER

Njuter av en dags semesterledighet idag & lägger energin på i stort sett ingenting. Inte alls likt mig, men känns som det behövs. Har varit förkyld & rosslig sedan igår morse, verkar vara en ihärdig odåga till bakterie jag dragit på mig. Kändes tydligt igår eftermiddag när jag avverkade ett lugnare pass på gymet. Gick tungt överlag & väl hemma kunde jag inget annat än att vila, noll i ork.

Känslan inför lördag är ändå positiv! Hoppas & tror stenhårt på två dagars vila vilket lär generera pigga ben. Satsar stenhårt på att ge otroligt duktiga Mari Guin från Frols IL en tuff segermatch i år. Förra årets segertid för hennes del låg på 01:24 på 21 km. Själv har jag än så länge haft tider på 01:23 – 01:24 på halvmarathon i år (hade 01:26 på Göteborgsvarvet men under speciella förhållanden, 32 grader sol + vind)

Självklart står jag inför en svår utmaning, vilket gör det hela extra roligt. Ett som är säkert är i alla fall att jag kommer göra mitt bästa på lördag!

20130718-095459.jpg

2 reaktioner på ”UPPLADDNING JÄMTLAND PÅ FÖTTER

Kommentera

