TOPPENONSDAG!

Började morgonen med att sno ihop rester till en god lunch/middag som frukost (Gäller att lyxa till det när tid finns). Blev riktig husman på torsk i ugn, äggsås, kokt broccoli & sallad på groddar, avocado, ruccola, tomat & gurka. Satt fint!

Lyxigast var ändå att få lite extra tid till han som tydligen lyckats ”vinna” mitt hjärta numera, Simon. Har sedan december varit fast inställd på att leva singelliv & satsa fullt ut på allt annat än samboliv… Vilket inte alls blev fallet! Efter drygt fyra månader kan jag se tillbaka på en fantastisk vinter & vår som inte alls gick enligt planerna, vilket är helt underbart!

20130508-095804.jpg

Vid halv åtta snåret tog jag en cykeltur till skolan för avstämning med min engelskalärare. Kunde då konstatera att han satt MVG som slutbetyg i kursen & att jag är ”upptentad” & klar på den fronten, härligt! Ett steg närmare handels & mindre ovisshet gällande mina chanser att ta mig in där i höst.

För övrigt är jag ledig idag (förutom att jag slinker in på jobbet några timmar). Vankas matteplugg, intervallträning på hofvallen & senare födelsedagsfestligheter hos Sebbe & Petra ikväll!

20130508-100014.jpg

Kommentera

