SM I HALVMARTHON 2013

Tack vare min tid på vattudalsloppet i lördags har jag lyckats kvala in till SM på distansen halv maraton som avgörs i samband med GöteborgsVarvet den 18 maj. Sprang på 1:24:05 & kvaltiden ligger på 1:24:30.

Ska såklart bli jätte roligt! Springer i elitled för sports club scandinavia & aktiv träning & satsar på en topp 20 placering totalt sett på damsidan.

20130508-101008.jpg

2 reaktioner på ”SM I HALVMARTHON 2013

  1. Hej Åsa o Grattis till kvaltiden för sm i halvmaran som du klara så fint i strömsund , o nu när jag hittade din blogg så ser jag att du tävlar för orrviken, då är det din jacka o handskar som låg kvar vid starten, skriv en postadress så postar jag det med posten,,PS lycka till i Göteborg,, Ingemar ++++

    • Hej Ingemar! Tack🙂 Slarvig som jag så lyckas man såklart. Ska du eller någon du känner in till Östersund inom en snar framtid får ni gärna komma in till butiken Rut m.fl. & lämna den där jag jobbar eller någon annanstans där det passar så hämtar jag den där. (Nås på 0738380088) Tack på förhand! Med vänlig hälsning, Åsa

Kommentera

