DAGENS UTMANING

Mindre än en timma till start av dagens utmaning som blir halvmarathon på vattudalsloppet! Känslan är relativt bra & jag känner mig laddad. Satsar på att ligga runt 03:55-4:00 min per kilometer & en sluttid på ca 01:22-01:24. Återstår att se hur knät håller & om den tuffa utmaningen går att uppnå!

Hade mer än gärna sprungit hela maran på 4,2 mil men har valt att ”spara” på mig inför ett stundande göteborgsvarv. Vill dessutom hinna med arlajoggen bara dagarna innan det & då får man prioritera för att prestera. Helt klart.

För övrigt så passade jag på att slå två flugor i en smäll när jag ändå var i strömsund. Frallan är nämligen ute & hälsar på hos sin blivande frallakille & pappan till hennes förhoppningsvis kommande valpkull i sommar. Riktigt spännande!

20130504-110928.jpg

Kommentera

