FREDAGSMYS

Inget oklart med att den här veckan varit fullspäckad hittills. Har avverkat skriftlig tenta, muntlig tenta, en butiksöppning samt en gedigen förberedelse inför detta. Har självklart varit tufft, men också otroligt roligt!

Naturligtvis har jag slängt in träningen samt träff med sjukgymnasten där emellan.. Har varit fina 12-14 timmarsdagar på jobbet i kombination med drygt fyra timmars sömn för att hinna plugga/träna efter & innan jobb.

Bjuder på en resumé från veckans träningspass i morgon. Den som väntar.. Kan i alla fall helt klart skvallra en aning & säga att det varit en relativt bra sådan!

Idag efter jobbet avverkades 10 relativt lugna km på bandet (på 44 min) varav fem stycken 2×2 min intervaller där 1,5% motstånd i 4:48 min/km fart varvades med 2,0% motstånd & 3:45 min/km fart. Fortsatte sedan i ca 4:30 min/km fart resterande kilometer.

Det blev ett bra pass med tanke på att benen igår var tunga som stockar. Hade med tanke på detta egentligen tänkt vila idag. Benpress på rehabpass & benböj sitter tydligen i rätt bra.. Efter löppass avverkades fria vikter i 30 min.

Kan för övrigt bara känna mig så otroligt lyckligt lottad som har de bästa & mest underbara människorna runt omkring mig! Fick blommor på jobbet idag av karln (som han numera kallas, avancerat värre)

Efter träning & jobb har jag bara njutit av kvällen på bishops med surr & mys med Johanna & Jessica. Kunde inte ha det bättre!

20130419-234603.jpg

Kommentera

