SENTIMENTAL

Fick en bild från Vasaloppet skickat till mig från en okänd vänlig själ som fotat under loppet & fått tag på min mailadress. Himla snällt & fint gjort av honom tycker jag. Måste vara en riktig vasaloppsentusiast!

Kunde inte annat än att känna mig lite sentimental, såg rätt härligt ut på bilden i alla fall. Laddad för nästa års tävling, då jag helt klart har ett nytt mål av andra dimensioner! Årets 07:25 efter 90 avverkade km samt en placering 350 av 2000 damer borde vara rimligt att överträffa.

Har för övrigt konstaterat att skidsäsongen numera snart nått sitt slut känns lite snopet. Ska helt klart se till att försöka hinna med åtminstone två pass innan snön är ett minne blott..

20130413-002306.jpg

Kommentera

