DISTANSPASS

ÄNTLIGEN. Börjar känna att förkylningen börjar släppa! Vågade mig därför på ett lite lugnare distanslöppass på 15 km 06:15 i morse. Hade ett snittempo på 04:37 min/km. Mina tunga ben gjorde sig påminda sedan 75 min rehab på sports gym igårkväll, vilket känns bra. Ska kännas!

I söndags avverkades ett lugnare löppasss på 8 km i 5:15 min/km längs landsväg & stig från morgonen. Kändes helt ”ok” med tanke på hur pass kämpigt det var med slem i halsen & snorig näsa under lördagen. Efter löppass & frukost åkte vi till Åre för en långlunch på bageriet, mysigt & alldeles lagom för en söndag!

Ikväll vankas ”KICK OFF” med rutorna & uppladdning inför öppningen av Zmillas som går av stapeln nästa onsdag. Ska nämligen öppna en helt ny butik i vår befintliga butik på prästagan 36, håller därför på att byggas för fullt på Rutan! Kommer sälja 20 talet nya märken såsom pleasejeans, lojka, primeboots, faw & monrow. (Lite mer exklusiva märken i mindre skala)

Ha en fin dag!

Kommentera

