L Ö R D A G

Lördag & morgonen inleddes med en lugn löptur runt byn hemma i österåsen tillsammans med Simon. Trotsade en rosslig hals & ville försöka mig på en kortare tur.

6 km senare i ett lugnt snittempo på ca 5 min/km (i snöstorm) var vi väl värda en god frukost! Med facit i hand skulle jag avbrutit, så pass ”flåsigt” & tungt som det var.. Riktigt kämpigt, drog därför slutsatsen att vila resten av dagen.

Senare på dagen vankades dop på brorsans minsting Lilly. Jag & Simon sjöng & spelade i kyrkan, gick relativt bra efter att jag ”hittade” något som liknade en röst till slut!

20130408-211558.jpg

Kommentera

