ÄNTLIGEN PÅSK!

Äntligen påskhelg med allt vad det innebär! Har laddat för fullspäckade dagar i fjällen vilket känns helt underbart! Har än så länge varit i Åre, ullådalen & nu tagit oss till Storlien nu på eftermiddagen.

Började gårdagen med ett distanspass på cykel 60 min & därefter 20 min på crosstrainern & fria vikter från morgon. Bra uppladdning inför en kanondag på Rutan!

Direkt efter jobbet slängde vi oss i bilen & åkte till Åre för middag hos Mackan, Petra & Bettan innan vi drog vidare på Bygget där Petter lirade, sjukt trevlig kväll!

20130329-181307.jpg

I morse vankades ett pass på sports gym i Åre. (Slår aldrig fel när jag varit ute & ”slirat”, sover inte mer än fyra timmar efter en utekväll.) Lika bra att vara effektiv! Avverkade därför ett kort & hårt intervallpass på 30 min inkl. 10 min uppvärmning innan vi avslutade med rehabpass 30 min. (Knäböj, benpress, övningar på boll m.m) Pigg i kroppen idag, härlig känsla!

20130329-181901.jpg

Kommentera

