OFFICIELLT

Då var det äntligen officiellt! Ett stort beslut som jag tog i januari börjar närma sig verklighet. Efter mer än fem år på mitt underbara jobb tillsammans med bästa tänkbara vänner & arbetskamrater på Rutan har jag tagit steget vidare mot nya utmaningar!

Kommer att ta tjänstledigt från min tjänst som butiksansvarig & söka handels i stockholm med intag nu till hösten. Inriktning på programmet är retail managment & får på så sätt ”spinna vidare” på mycket det jag brinner för & sysslar med idag.

Det är med andra ord just därför jag satt mig i skolbänken igen för att tenta upp ett gymnasiebetyg om två veckor.
Bara det bästa är bra nog..

Självklart innebär det här i sin helhet många förändringar. Dock inget jag oroar mig för utan snarare ser fram emot. Hade självklart tänkt igenom det hela ordentligt innan jag tog steget.

Så, det lutar åt flytt för mig & frallan Sally i början av augusti. Riktigt skönt att få vara i Stockholm i höst & ha närheten till ett bra utbud av lopp utan att behöva flyga ner varje helg!

20130327-213837.jpg

3 reaktioner på ”OFFICIELLT

  1. Vad roligt med förändringar🙂 Jag ska också flytta och plugga i höst, hade sett fram emot att få dig som träningspartner eftersom jag ska flytta till Östersund men du kanske kommer tillbaka någon gång🙂

    • Jasså, spännande! Vad blir det för plugg då? Ja, hade verkligen varit något att få ”nöta” lite långpass med någon på jämn nivå. Det ska vi nog kunna klämma in ändå någon gång🙂

Kommentera

