1:A PLACERING

Blev en första placering för oss & sports gym idag på Silvas stafettlopp på icebug vinterrun! Vi var fyra som avverkade 9 km på isbana på 00:30:16. Varje sträcka låg på 2,25 km vardera. Själv var jag tredje på tur & snittade 03:44 min/km på min sträcka. Kändes bra, skönt att få känna på ”flåset” ordentligt i frisk kyla!

20130322-195817.jpg

Nu har vi avverkat prisutdelning & after run på Clarion, satt fint! (Blev en pannlampa rikare) Nu väntar njutning resten av kvällen med grymt sällskap. I morgon bitti bär det iväg till Marcus & August i Åre med Simon, Johan & Stina. Första parkett på fjälloppet!

Som ni kanske förstår innebär det alltså att jag inte kommer delta på 10 kilometersloppet i morgon. Tungt. Är dock starkt att inse att mitt knä faktiskt är värd bättre återhämtning än att ”nöta” på ytterligare för att jag ska vara tillbaka på långdistans igen. Värdesätter därför att faktiskt avstå & istället avverka ett pass på sports gym i Åre i morgon.

20130322-200315.jpg

20130322-202705.jpg

2 reaktioner på ”1:A PLACERING

Kommentera

