LÖRDAG

Återigen lördag & man inser att dagarna rullat på & att veckan snart nått sitt slut. Har haft fullt upp & prioriterat annat än uppdateringar här på bloggen. Har dock en dryg halvtimma tills att showen drar igång för kvällen, så nu skrivs det för fulla muggar! (Sminka mig hinner jag sedan)

I onsdags avverkades ett tidigt gympass med cykelintervaller & fria vikter. Tog det relativt lugnt då jag fortfarande har känningar i knät och var trött efter tisdagens pass. Känns viktigt att lägga fokus på återhämtningen denna vecka & istället kunna ”riva i” ordentligt igen nästa vecka.

I torsdags vilade jag hela dagen & satsade på återhämtning av dess like. Tydligt att kroppen inte ”hämtat” sig riktigt sedan vasan då jag varit konstant hungrig sedan i måndags. Laddade upp med ofantliga mängder lax, biffar, ägg, bacon, frukt, hårdbröd, smör & nötter. Det jag kände att jag behövde i stort sett!

I fredags morse ringde klockan 05:00. Avverkade 23 km på spinningcykeln & senare fria vikter i gymet innan jobbet. Senare på kvällen firade vi Katta i förskott, missar festen ikväll tråkigt nog!

20130309-183634.jpg

Idag lördag har jag än så länge hunnit med intervaller på spinningcykeln & cirkelträning med Simon. Provade på hans rehabpass vilket blev lite av en utmaning!

20130309-184709.jpg

Kommentera

