KROKOMSTUREN

Avverkade krokomsturen på 25 kilometer klassiskt på tiden 01:39 & det gav en 11:e plats idag. Snittiden per kilometer låg på 3:58 min.

Blev ett riktigt bra träningspass inför vasan just för att det var enbart stakning som gällde. Kunde lägga fokus på tekniken & ”släppa” diagonalen då det helt enkelt var för dåligt fäste för det.

Körde på tills armarna domnade i stort sett & pulsen kom aldrig riktigt upp i hög nivå. Vilket i och för sig var bra då jag inte vill ”köra” på för hårt när jag känt mig som jag gjort.

För övrigt känns det toppen med nya pjäxor & skidor!

Kommentera

